Bejelentkezés

Top 5 diétás étel, amit bárhova magaddal vihetsz

Teremy Alex írta:

A diéta egyik legnehezebb része, amikor elmegyünk otthonról és sokszor nem tudjuk azt enni, amit a diéta megkövetelne vagy, amit mi szeretnénk. Ilyenkor van gondban sok ember és nem tudják mit csináljanak pontosan. Általában két rossz kimenetele van ennek a helyzetnek, egyik az amikor direktbe nem eszünk mondván nincs semmi, amit szabad enni, a másik, hogy inkább eszünk valamit olyat, amit nem lenne szabad és betudjuk ezt egy rossz napnak. Valójában a megoldás abban keresendő, hogy tudatosan készüljünk fel az ilyen esetekre. Ha tudjuk már pár órával előtte, hogy el fogunk menni otthonról hosszabb időre, akkor készítsünk magunknak olyan ételeket, amiket el tudunk vinni az útra. Összegyűjtöttem a top 5 olyan ételt, amit bárhova magaddal vihetsz, ha diétázol.


szendvics diéta

#5 Szendvics

A szendvics tipikus utazós kaja, amit a mai napig én is enni szoktam, ha hosszabb útra megyek valahova. A legjobb, ha valami laposabb kenyér, kifli vagy zsemlefélét választunk, mert aránylag kevesebb tésztafélét eszünk így, míg sokkal több hozzávalót lehet belerakni. A diétás szendvics titka, hogy nincs benne sajt, vaj, vajkrém, kolbász és más nagyon zsíros hozzávaló. Egy jó szendvicsben lehet, csirke vagy pulykamell sonka, esetleg valamilyen sült hús. Bármilyen zöldség, amit csak szeretnünk. Bármilyen saláta vagy savanyúság. Rakhatunk bele körözöttet, ajvárt vagy májkrémet. Én konkrétan házi paradicsomszósszal kenem meg és berakom egy melegszendvicssütőbe. Olyan íze lesz, mint egy pizzának. A lényeg, hogy azt edd, amit szeretsz és, amit lehet. Ha reggel mész és este jössz, akkor a szendvics nagyon jó taktika lehet, hogy ne halj éhen.

alma diéta

#4 Alma

Amikor néhány órára ugrassz el valahova, de előtte már ettél, akkor nyugodtan vigyél magaddal egy almát. Váratlan helyzetek mindig adódhatnak és nem tudhatod, hogy mikor lesz rá szükséged. Mivel elégé alacsony a kalóriatartalma, így amikor éhes vagy nyugodtan edd meg, viszont számolj azzal is, hogy egy átlag felnőtt embernél maximum egy órára csillapíthatja az éhséget. Tehát erre egy hosszabb kirándulást ne alapozz csak kiegészítésnek lehet jó.

lecsó diéta

#3 Lecsó

Sokszor gond, hogy nem igazán lehet főtt ételt vinni magaddal, mert hova rakjam? Én már nem egyszer csináltam azt, hogy előzőnap főztem lecsót és kisebb ételes dobozban elvittem. A lecsó akár hidegen is jó és az egésznek az alapja zöldség, így csak jól választhatsz. Bár egy ridikülben nem fog jól mutatni, oda ne ezt válaszuk. Kolbász és szalonna helyett célszerű inkább csirkemell csíkokat vagy valami szárazabb húst belefőzni, hogy legyen fehérje tartalma is. Diéta alatt viszont a kenyeret mellőzük a lecsóhoz, mert elronthatja a kívánt hatását vagyis, hogy fogyjunk tőle. Éppen elég, ha a szendvicsnél megesszük a napi kenyér adagunkat.

banán diéta

#2 Banán

Egy másik gyümölcs, ami azért került ide, mert utazó barátabb, mint az alma. Az előbb írtam is, hogy az alma maximum egy órára elegendő, addig a banán minimum másfél óráig. Majdnem dupla annyi kalória van benne, de még így diétás ételnek mondható. Pontosan ezért szeretem, mert gyorsan be lehet kapni és már mehetek is a dolgomra. Egészséges is ráadásul és bárhova magammal vihetem, nem törik, nem romlik, melegen és hidegen is egyaránt finom. Egy baj van csak vele, hogy tisztán szénhidrátból áll.

joghurt yogodream diéta

#1 Joghurt

Ellenben az első helyezettünkkel vagyis a joghurttal. Azt szeretem benne, hogy minden tápanyagot tartalmazz, amire csak szükségem lehet és pont olyan arányban ahogy azt kell. Mostanában nagyon megtetszett a saját gyártású házi bio joghurt, így te is előző nap elkészítheted a kellő adagot és kis befőttes üvegekben már viheted is magaddal. Hátránya, hogy nem érdemes tartogatni napokig hűtés nélkül, de az a jó benne, hogy szinte bármennyit megehetsz belőle. Sőt a mindennapokban is olyan hatásai vannak amivel szebb lehet akár a hajad, bőröd és körmöd. Az emésztésed és az immunrendszeredet is helyrerakja, amitől kevesebbet lehetsz beteg ráadásul. Saját magam példáját is fel tudom hozni, mert mióta diétáztam és lefogytam semmilyen betegségem nem volt, sőt kb évente, ha egyszer fáj a fejem. Emellett itt van a gyümölcsszezon is, így még ízesíteni is tudod a saját ízlésed szerint. Akár csinálhatsz olyat is, hogy zabpelyhet raksz bele és máris kész egy komplett 3 órás étkezés. Egy 125g-s pohár joghurt viszont maximum egy órára lehet elegendő. A gyümölccsel és zabpehellyel csinálhatsz belőle 300g-sat is akár.

Étrendterv

Tehát, ha okosan akarod csinálni, akkor fogad meg az alábbi tanácsokat:

  • Mindig legyen magadnál valamilyen gyümölcs, mert nem csak egészséges, de ha nincs 20 perced egy étkezésre, akkor bármikor be tudod kapni pár perc alatt ezeket.
  • Fontos a napi zöldség is egy diétánál, így ezt vagy szendvicsben vagy lecsóval meg tudod oldani.
  • Vihetsz magaddal akár 3 adagnyi saját házi joghurtot is, amit úgy ízesítesz, ahogy akarsz.
  • Nagyjából úgy oszd el a napod, hogy legyen benne legalább 2 komolyabb étkezés, mint a szendvics, lecsó vagy a gyümölcsös zabpelyhes joghurtban, mert csak gyümölcsöt enni nem túl jó egész nap.

Előre elkészített komplett étrendet itt találsz: Diétás Étrend

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta
Teremy Alex youtube
Teremy Alex
testsúlycsökkentő tanácsadó,
a Diet Maker alapítója

Cím: Top 5 diétás étel, amit bárhova magaddal vihetsz
Kategória: Diétás ételek

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

0

Kosár tartalma

 Várj! Ne hagyd itt az ajándékod!

Kérd az INGYENES

27 Diétás Étellistát