Tojássárgája diéta előnyei és hátrányai

A tojássárgája kifejezetten egészséges ételnek számít a sok vitamintartalma miatt, de vajon a tojássárgája diéta mennyire állja meg a helyét, ha fogyásról van szó?

tojássárgája diéta

Ma már egészséges a tojássárgája?

A múltban sokáig tartotta magát az a tévhit, hogy a tojássárgájában sok a koleszterin, ami igaz is, de ennek köszönhetően megnő a szívinfarktus és a szívbetegségek kockázata. Így azt ajánlották, hogy minél kevesebbet tojást együnk. Mára ez a tévhit olyannyira megdőlt, hogy sokan próbálják ki, hogy kifejezetten a tojássárgája diéta módszerrel fogyjanak le. Nem szól másról, mint egy nap alatt több, akár 8-10 tojást is meg kell ennünk.

Neked sem indul be a fogyásod? Iratkozz be az ingyenes diéta tanfolyamunkra!

Tojássárgája diéta előnyei

A tojássárgája alapvetően egészséges és a napi fogyasztásnak igenis lehet a része. Tele van A, B2, B12, D és E vitaminban, karotinban és esszenciális aminosavakban is. Azonban ettől több és jobb tulajdonságot nem lehet elmondani róla.

Tojássárgája diéta hátrányai

Mint írtam a tojássárgája egészséges, de külön erre egy diétát kihegyezni már nem sok értelme van. Több okból is:

  1. Önmagában a tojássárgájában 362 kalória van, ami nagyon soknak számít. Vannak sütemények, amik még ennél is kevesebb kalóriát tartalmaznak és a sütemények számítanak az elhízás egyik legfőbb okozójának. A teljesség kedvéért a tojásfehérjében 58 kalória van, így egy egész tojásban kb. 170 kalória. Tehát célszerű inkább egész tojást vagy csak tojásfehérjét választani.
  2. A tojássárgája nem tartalmazz semmilyen olyan anyagot vagy összetevőt, amitől gyorsabban vagy hatékonyabb lehetne fogyni.
  3. Bár lehet enni diéta alatt tojássárgáját, azonban, ha túl sokat eszel, akkor inkább hízni fogsz, mint fogyni. Az elfogadható mennyiség diéta alatt maximum napi 2 darab egész tojás legyen, de abszolút nem kötelező tojást enni, nem ezen fog múlni, hogy fogyni fogsz-e vagy sem.

Tehát a tojássárgája diéta nem a legmegalapozottabb módszer a fogyásunknak. Nem szabad csak egy ételre alapozni a diétánkat, mert ha túl sokat eszünk valamiből, akkor túl keveset fogunk másból, ami hiánybetegséghez vezethet hosszú távon. További fogyás tippekért iratkozz fel az ingyenes diéta tanfolyamunkra!

OSZD MEG MÁSOKKAL IS
Share on Facebook13Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Pin on Pinterest1

Neked sem indul be a fogyásod?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Iratkozz fel a tanfolyamra!

Fogyás Beindító Ingyenes Diéta Tanfolyam

Cím: Tojássárgája diéta előnyei és hátrányai
Kategória: Fogyókúrák

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Várj! Ne hagyd itt az ajándékod!

Fogyás Beindító Ingyenes Diéta Tanfolyam

Kérd az INGYENES Diéta Tanfolyamot!

Már csak 6 napig! 5 Days 0 Hours 46 Minutes 54 Seconds
Kipróbálom!