Pár tipp, hogyan fogyj le strandszezonig

Teremy Alex
írta:
testsúlycsökkentő tanácsadó

Mikor fogyáson gondolkozik az ember, akkor automatikusan úgy időzíti, hogy télen kezdi el, hogy nyárra le tudjon fogyni vagy a lehető legcsinosabb legyen. Valójában télen a legnehezebb fogyni, mert rengeteg zöldség kikerül a képből vagy csak nagyon drágán lehet hozzájutni. Azonban most, hogy kezdenek bejönni a szabadban termesztett zöldségek nagyon sok fajta közül válogathatunk és aránylag olcsón. Tehát nyáron vagy még tavasz végén a legkönnyebb a helyzetünk. Most április van és egyre közeledik a strand szezon, ami egy túlsúlyos ember számára elégé kínos helyzet szokott lenni. Strandokon hirtelen lecsökken az egy főre jutó felesleges kilók száma, mert nem merik sokan mutogatni magukat. Magyarország 60%-a minimum túlsúlyos, de itt egy strandon 50% alá csökken legalább. Ez az időszak most a legalkalmasabb, hogy bevágjál. Adok pár tippet azoknak, akik megakarják őrizni az alakjukat nyárra és azoknak is akik fogyni akarnak.


strand

Hogyan kerüljük el a hízást?

Azt kell, hogy mondjam hízni nem egyszerű annak, aki alapvetően tudatosan táplálkozik. Szinte azt is mondhatnám, hogy lehetetlen, csak be kell tartani pár étkezési szabályt vagy mondhatnám úgy is, hogy be kell iktatnunk új szokásokat a régi rossz szokásaink helyére. Persze elméletben minden könnyű, gyakorlatban már annál nehezebb. Hányszor hallottam már olyat leendő ügyfeleimtől is, hogy én mindent tudok, arról hogyan kéne megtartani a súlyom vagy fogyni, de amikor ott vagyok, akkor valahogy sose úgy sikerül. Ha magadra ismertél, akkor nem csodálom, mert sokan vannak így vele. A legtöbb ember attól hízik, mert egyszerre túl sokat eszik. Ezt hogy lehet elkerülni?

  • Úgy, hogy egy napra 5 étkezést tervezzünk és az étkezések között nem ehetünk. Normál esetben, ha meg van ez az 5 étkezés, akkor nem is fogod kívánni a kaját étkezések között.
  • Fontos, hogy ezek az étkezések 3 óránként kövessék egymást. Tehát, ha 8-9-kor reggelizzünk, akkor kijön az 5, de ha pl 5-kor kelünk fel, akkor 6-nak kell lennie. Viszont megcsinálhatjuk, azt is, hogy egy gyümölcsöt eszünk és akkor csak egy órát kell várnunk a következő étkezésig. Nem árt, ha van egy jó étrended.
  • Amikor sütemény is szerepel az étlapon, akkor ne közvetlenül az ebéd vagy más étkezés után jöjjön, hanem itt is tartsd be a 3 órát.
  • Igyunk kellő mennyiségű folyadékot, lehetőleg vizet, mert étkezéseknél így könnyebb megállni, azt, hogy túl sokat együnk egyszerre.

Hacsak ennyit betartasz, akkor már szinte biztos, hogy nem fogsz hízni, ezt garantálom. Ha nem tartod be, akkor magadra vess. Ezek a tanácsok, annyira elegek, hogy nem hízzál, a fogyáshoz sajnos több kell. Itt még bűnözhetsz komoly következmények nélkül, de fogyni már nagyobb akaraterő kell.

strand

Hogyan lehet jobb alakod a strand szezonra?

Leginkább a nagy súlyfelesleggel rendelkezőknek lesznek hasznosak ezek a tanácsok. Hiszen ők azok, akik nem merik felvállalni sokszor a testüket. 20-30 kiló felesleg csak és kizárólag úgy létezhet, ha azt kellő mennyiségű süteményekkel tartjuk fent. Sokat gondolkoztam ezen, de nincs más út, csak azokkal lehet fenntartani. Tehát mi lenne a megoldás?

  • Ha a következő hónapokban nem ennél egyáltalán süteményt, akkor kb a súlyfelesleged felétől meg tudnál szabadulni, mindenféle éhezés nélkül. Ez ennyire egyszerű lenne.
  • Ha eddig egy nap többször is kenyeret szoktál enni, akkor mostantól, csak reggel ehetsz és csakis zöldség kíséretében. Miért fontos a zöldség? Mert a kenyér magasabb kalóriatartalmú, a zöldség pedig alacsony, így kiegyenlítik egymást, vagyis az elfogyasztott étel súly/kalória értéke 1 lesz, ami nagyon fontos fogyás szempontjából.
  • Vizsgáld meg, hogy egy nap mennyi zöldséget és gyümölcsöt szoktál enni és azt duplázd meg.
  • Sose éhezz! Az éhezés hosszútávon gátolja a fogyást és még hízáshoz is vezethet. Az 5 étkezést most is tartsd be.
  • Hetente minimum egyszer kardió edzés csinálj, mert ez az a mozgásforma, ami a fogyásban segítségedre lesz.
  • Fontos, ha tényleg nagy a felesleged, akkor lassan fogyj, mert a vége logó bőr lesz és az még csúnyább egy strandon.

Ezek betartása elég ahhoz, hogy beinduljon a fogyásod, de korán sem elegendő, hogy az összes súlyfelesleged lead. Persze elég nehéz ellenállni a süteményeknek és új szokásokat beilleszteni az eddigi életedbe. Ajánlom, hogy fokozatosan csináld, amikor jónak látod egy-egy pontot beiktatsz az életedbe és próbáld megszokni. Lesz olyan, akinek nem fog menni, azok kérhetnek egyedi segítséget tőlem a blogon. Aki meg végképp feladja, még nem érett meg annyira a gondolkozás menete, hogy elfogadja a helyzet súlyosságát. Legtöbbet az első komoly betegségig vagy balesetig fognak várni, szerencsére mindenhonnan van visszaút, de jobb időben segítséget kérni, ha magunktól nem megy.

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta
Teremy Alex youtube
Teremy Alex
testsúlycsökkentő tanácsadó,
a Diet Maker alapítója

Cím: Pár tipp, hogyan fogyj le strandszezonig
Kategória: Diéta, Fogyókúra

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Mit szeretnek a vásárlóink a Diet Maker-ben?
Ezeket mondták:


Közvetlen, nem beszél rébuszokban, és minden dologra gondol, amikor tanácsokat ad.

Könnyen betartható a diéta, azt eszel nagyjából amit szeretsz.

Lényegre törő, nincs mellébeszélés, hasznos, jó tippek.

Sajátos. Új szemszögből közelít.

Új, máshonnan nem ismert információk; egyszerűség; érthetőség.

Fotókkal dokumentált fogyások.
0

Kosár tartalma

 Várj! Ne hagyd itt az ajándékod!

Kérd az INGYENES

27 Diétás Étellistát