Bejelentkezés

Ne kövesd el ezt a hibámat se: a kenyér elhagyása

Teremy Alex írta:

Te is próbálkozol a kenyér elhagyásával? Nekem ez anno kudarccal végződött, elmondom miért!



kenyér elhagyása

Kenyér, mint mumus

Amikor komolyan nem kezdtem el diétázni, akkor előtte nekem is voltak kisebb próbálkozásaim. Egyik ilyen a kenyér elhagyása volt, amitől csodákat vártam, de pofára esetem. Népszerű tévhit, és sokan a kenyérben látják a mumust, ettől várják, hogy majd meghozza a sikereket, de a siker messzebb van, mint gondolnád.

Miért nem lehet fogyni a kenyér elhagyásával?

Azért, mert önmagában a kenyeret elhagyni csak részteljesítmény. A kenyér csak egy étel a 20-30 magas kalóriatartalmú étel közül, amit célszerű hanyagolni diéta alatt, de ezzel önmagában még nem fogsz sikereket elérni. Ennek oka az, hogy amennyivel kevesebb kenyeret eszünk, annyival többet eszünk másból. Tehát, amíg nem tudod, hogy mit lehet és mit nem, nem tudod a diéta alapjait, a fő szabályait, addig nem fogsz fogyni se. A kenyér elhagyásával kevesebb kalóriát fogsz enni, ami jó, de nem tudod, hogy amit helyette enni fogsz, abban mennyi kalória van.

Önmagában a kenyér elhagyása olyan, mintha becsukott szemmel sétálnál hazafelé az út szélén. Nem tudhatod, hogy haza érsz-e vagy sem.

A legjobb esetben is csak stagnálsz…

Legjobb esetben pont annyit fogsz enni, hogy stagnáljon a súlyod, de lehet a kenyér elhagyása csak arra elég, hogy lassabb hízzál. Esetemben rövid távon egyszerűen nem történt semmi, de hosszú távon egyre jobban híztam.

Mi a megoldás?

Tehát nincs értelme elhagyni a kenyeret, de mindenképpen kell csökkentened a mennyiségét. Én azt szoktam tanácsolni, hogy naponta maximum egy szelet kenyér pont ideális, ami kb 70 g-nak felel meg. Lehetőleg teljes kiőrlésű rozskenyér legyen, mert kalória szempontjából ez a legjobb. Lehetőleg reggelire fogyaszd, és minden más étkezésnél hagyd el. Nem lesz könnyű, de 2-3 hét alatt megszokható, és már nem is fogod kívánni. Emellett pedig minden magas kalóriatartalmú ételt el kell hagynod. Ilyenek a sütemények, kekszek, jégkrémek, sajtok, cukros italok, majonéz, magvak, stb.

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta
Teremy Alex youtube
Teremy Alex
testsúlycsökkentő tanácsadó,
a Diet Maker alapítója

Cím: Ne kövesd el ezt a hibámat se: a kenyér elhagyása
Kategória: Diéta, Fogyókúra

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Mit szeretnek a vásárlóink a Diet Maker-ben?
Ezeket mondták:


Közvetlen, nem beszél rébuszokban, és minden dologra gondol, amikor tanácsokat ad.

Könnyen betartható a diéta, azt eszel nagyjából amit szeretsz.

Lényegre törő, nincs mellébeszélés, hasznos, jó tippek.

Sajátos. Új szemszögből közelít.

Új, máshonnan nem ismert információk; egyszerűség; érthetőség.

Fotókkal dokumentált fogyások.
0

Kosár tartalma

 Várj! Ne hagyd itt az ajándékod!

Kérd az INGYENES

27 Diétás Étellistát