Bejelentkezés

Molnár Gyula nyilvános fogyása

Teremy Alex
írta:
testsúlycsökkentő tanácsadó

A Diet Maker-en időről időre elindul egy nyilvános fogyás, ami bemutatja és bebizonyítja, hogy mi is a fogyás valódi titka, mit kell csinálni, és te is képes vagy erre, ha hajlandó vagy tenni is érte. Most Molnár Gyula fogyását követheted nyomon hétről hétre, aki a 142 kilójából szeretne lefaragni.

Molnár Gyula nyilvános fogyása, dietmaker

Gyula minden héten csinál magáról képeket, így dokumentálva a fogyását, hogy lásd milyen fázisokon megy végig a teste, mire eléri a kívánt súlyt. A fogyás mértéke csak rajta múlik vagyis annyit fog fogyni, amit Ő szeretne vagy ameddig betartja a szabályokat, hiszen anélkül nincs fogyás.

Milyen diétát csinál Gyula?

Gyula jelenleg a Diet Club 4 hetes Diétás Étrendjét kezdte el csinálni elsősorban, ami a 10-30 kiló súlyfelesleggel rendelkezőknek ajánlott. Ám ezt az étrendet a saját ízésre szabott, ami nem volt nehéz, mert az étrend elég sok szabadságot ad a változtatásra. Mindezek előtt pedig alaposan ismertettem vele a fogyás alapjait, mielőtt még bármibe is belekezdett volna. Ezt szintén a Diet Club-ban található alapozó tananyagokból tanulta meg.

Emellett az étrendje, az ételek, amiket eszik Gyula, és a javaslataimat, tippjeimet és Gyula hibái folyamatosan vezetve lesznek egy külön cikkben a Diet Club-ban október 15.-étől kezdve.

Amennyiben te is szeretnél Diet Club tag lenni, akkor kattints ide. Amennyiben zárva van a Diet Club, akkor a várólistára tudsz feliratkozni, és amint nyitva lesz, értesítést kapsz róla.

0. nap | 142 kg

Molnár Gyula nyilvános fogyása, dietmaker

Ezt mondta Gyula, arra a kérdésre válaszolva, hogy miért jelentkezett a nyilvános fogyásra:

0. NAP
“Sziasztok! Gyula vagyok 37 éves 142 kiló és 177 cm magas. Sajnos soha nem voltam igazán sovány, de mivel régen sportoltam inkább erős voltam, mint elhízott. Persze volt azért rajtam 10-15 kg felesleg, de ez akkor még nem zavart. Sajnos édesapám halála után felszedtem 2 hónap alatt még 30 kg–ot amitől, azóta sem (2010) tudok megszabadulni. Higgyétek el nagyon sok minden kipróbáltam, de leadtam 5-10 kg-ot és utána vissza is híztam. Soha nem sikerült hosszabb távon megtartani a leadott kilókat. Próbáltam a háziorvosomtól is segítséget kérni, de valós segítséget nem kaptam… Ekkor jutottam el odáig, hogy külső segítségre van szükségem. Alex oldalára az interneten találtam és elkezdtem olvasni. Számomra nagyon hiteles volt, hogy olyan ember kínál segítséget, aki maga is küzdött felesleges kilókkal életének egy bizonyos szakaszában. Nagyon megörültem, a meghirdetett lehetőségnek a személyes tanácsadásra és rögtön jelentkeztem is. Úgy gondolom azzal, hogy Alex engem választott ki az egész életem pozitív irányba fog változni. Ezúton is nagyon szépen köszönöm Alex! Tisztában vagyok vele, hogy számomra a fogyás egy hosszú folyamat része lesz, mivel min. 60 kilótól szeretnék megszabadulni, de készen állok és ígérem, hogy minden tanácsodat megfogadom és betartom!” – Gyula

Készítettem egy videót a kezdésről, hogy jelenleg mire ügyelek Gyula fogyásával kapcsolatban, amit a videó alatt írásban is elolvashatsz.

Jelenleg Gyula étkezését reformájuk meg, tehát olyan teljesen hétköznapi ételeket kell ennie, amivel egyszerűen nem tudja fenntartani az aktuális súlyát. Elkezdte alkalmazni a 4 hetes étrendet, amit a saját ízlése szerint személyre szab, mivel így sok ötletet kap, hogy mit egyen. Azonban én nem azt nézem, hogy mit eszik, hanem azt, hogy mit nem eszik. Ugyanis 142 kilónál csak egy dologra kell figyelni: ki kell iktatni a magas kalóriatartalmú ételeket, és ha ez meg van, akkor a fogyás automatikusan beindul, és gyerekjáték lesz számára.

7. nap | 138.8 kg

Molnár Gyula nyilvános fogyása, dietmaker

Ezt mondta Gyula a 7. nap eltelte után:

7. NAP
“Megosztanék veletek pár gondolatot az első hetem tapasztalatairól, hátha nektek is segít a fogyásotokban, illetve erőt ad, hogy ti is elkezdjetek megszabadulni a felesleges kilóktól.

Kaptam egy négy hetes diétás étrendet, azt, amit ti is megtaláltok a diet clubban a dietmarker.hu oldalon. Amikor először átnéztem az étrendet kicsit megijedtem, mert láttam, hogy itt minimum ötször kell étkezni egy nap. Én akkor még naponta 1.5-2,5 szer étkeztem és azt is elég rendszertelenül tettem. Sajnos nem nagyon szoktam reggelizni és tízóraizni. Valamint sok tejes étel volt, amit én a laktóz érzékenységem miatt nem ehetek és volt néhány étel, amit nem szeretek. Jeleztem is Alexnek az észrevételeimet az étrenddel kapcsolatban. Nagy meglepetés ért, amikor mondta, hogy az ételek összecserélhetőek és úgy variálom, ahogy akarom. Az étkezési szabályok rendszert vittek a táplálkozásomba. A napi súlyom mérése is ezt szolgálja. Most már minden nap várom a reggelt, hogy végre lássam, hogy mennyit fogytam az előző naphoz képest. Egy párszor sajnos volt, hogy elfelejtettem tízóraizni, vagy uzsonnázni, de már ezt is megszoktam. Nagyon jó, hogy ha bármiben elbizonytalanodok vagy tanácsra van szükségem Alex mindig nagy türelemmel segít és a napi étkezéseimet is átnézi és kijavítja. Nagyon örülök, hogy az első héten, már 3 kilótól sikerült megszabadulnom koplalás és önsanyargatás nélkül. De tisztában vagyok még mindig azzal, hogy számomra ez egy hosszabb folyamat része és nem minden héten fogok tudni ennyit fogyni.

Tehát röviden tömören, ha betartod a szabályokat működik a fogyásod koplalás és önsanyargatás nélkül is, ha elbizonytalanodsz inkább kérdezz Alextől, kár lenne egy helytelen étkezéssel az eddigi munkádat tönkre tenni és újra a jó-jó effektusba kergetni a szervezetedet. Remélem ezzel a néhány gondolattal sikerült kedvet csinálni neked is a fogyásod elkezdéséhez vagy ahhoz, hogy elkezdj te is végre egészségesen élni.” – Gyula

Készítettem egy videót az elmúlt 7 napról, nézd meg! Vagy a videó alatt el is olvashatod.

Aki a napi 2-3 étkezéshez van szokva annak tényleg nehéz megszokni a napi 5 étkezést, de sajnos ebből nem lehet engedni fogyásnál. A jó hír, hogy ez is ugyanúgy meg lehet szokni, és egy idő után már azt fogod észrevenni, hogy kívánod azt az 5 étkezést, és nem lesz akkor teher. A 3 kiló szép, de ennek egy része víz, ami azt jelenti, hogy továbbiakban heti 1 kilóval számolhat Gyula, ha tudja tartani a diétáját.

14. nap | 137.2 kg

Molnár Gyula nyilvános fogyása, dietmaker

Ezt mondta Gyula a 14. nap eltelte után:

14. NAP
“Megosztanék veletek pár gondolatot a második hetem tapasztalatairól, hátha nektek is segít a fogyásotokban, illetve erőt ad, hogy ti is elkezdjetek megszabadulni a felesleges kilóktól. Az első és legfontosabb talán az, hogy most már csak egyszer felejtettem el a tízórait, mert annyira dolgoztam. Persze még most is figyelem az órát, hogy 3 óránként ne felejtsek el enni, de már szinte magamtól is eszembe jut. Nagyon fontos ennek a szabálynak a betartása, mert szerintem senkinek sem hiányzik a jó-jó effektus, illetve nem szeretném tönkretenni az eddigi munkámat. Szerencsére a fogyásom is folytatódott, de nem csak kilókban hanem centikben is. Ráadásul én magam is érzem, hogy szépen összeszűkült a gyomrom koplalás nélkül és nem is kívánok annyit enni, mint előtte. Most öt kiló minusznál tartok és sokkal jobb a közérzetem is. Újra be tudom gombolni a kedvenc kabátomat is. Tudom, hogy ez kis dolognak tűnik, de a sorstársaim tudják, hogy számunkra ez nagyon fontos. Alex továbbra is nagy türelemmel segít tanácsaival minden elbizonytalanodásom és kérdésem esetén. Remélem ezzel a néhány gondolattal is sikerült kedvet csinálni neked is a fogyásod elkezdéséhez vagy ahhoz, hogy elkezdj te is végre egészségesen élni.” – Gyula

A első 2 hét egy kritikus pont, mert ez az az idő általában, amikor megtanulod azokat a szabályokat, új szokásokat, amik a fogyásodhoz kellenek. Ha tényleg betartottad a szabályokat, akkor ezután már mindent rutinból fogsz csinálni, és jó esetben az új szokások annyira berögzülnek, hogy a régieket örökre el tudod felejteni, ami lényegében a hízásodhoz vezettek. Aki túl van a diéta első 2 hetén, az már túl van a fogyásának a nehezen, mert megmaradt a kitartása.

21. nap | 135.9 kg

Molnár Gyula nyilvános fogyása, dietmaker

Ezt mondta Gyula a 21. nap eltelte után:

21. NAP
“Sziasztok! Megosztanék veletek pár gondolatot a harmadik hetem tapasztalatairól és ezt most főleg az „Alex féle” négy hetes diétás étrenddel kapcsolatban tenném meg. Hátha nektek is segít a fogyásotokban, illetve erőt ad, hogy ti is elkezdjetek megszabadulni a felesleges kilóktól. Miért is jó ez a diéta? Mert ha betartasz pár aranyszabályt, akkor koplalás és hiányérzet nélkül táplálkozhatsz egészségesen és úgy tudsz vele fogyni, hogy még véletlenül sem kell tartanod a fogyókúrázók-diétázók legnagyobb mumusától a jó-jó effektustól vagyis a visszahízástól. Ha valamelyik étel nem a kedvedre való, akkor fel tudod azt cserélni a nap másik étkezésével vagy egyszerűen csak egy másikat választasz a napszaknak megfelelően a négy hetes diétás étrendből. Ha bármin változtatni akartok konzultáljatok az Alexxal! Mindenkinek segíteni fog és ezt tapasztalatból mondhatom!!! Jobb kérdezni, mint a jójó effektusba esni. Nekem a legnehezebb a napi min. 5 étkezésre és a három óránként való étkezésre való átállás volt a legnehezebb a munkám és az eddigi életvitelem miatt. Örömmel tudatom mindenkivel, hogy sikerölt átállnom és most már nem felejtek el enni a megadott időben egyszer sem. Higgyétek el, meg lehet szokni csak kell egy kis idő, míg rá áll az agya az embernek.” – Gyula

Amikor a saját módszerem vagy diétámra gondolok, akkor egyszerre gondolom nagyon megengedőnek és nagyon szigorúnak. Megengedő abból az okból, hogy rengeteg olyan ételt lehet enni, amit most is 90%-ban eszel, így mindig van választékod. Sosem tudod azt mondani, hogy unalmas lenne a diéta, sőt sok ügyfelem nem is érzi, hogy egyáltalán diétázna. Szigorú pedig abból az okból, hogy ami van szabály azt kőkeményen be kell tartani és nem engedhetsz belőle. Tipikusan ilyen a napi min. 5 étkezés. Ettől többször is lehet enni, de kevesebbszer sosem. Gyulának is voltak ezzel kapcsoaltban rossz szokásai, amit jó szokásokkal kell faragni, és ezt csak úgy lehet, ha csinálja, és betartja a szabályokat. Egy ponton túl viszont már nem lesz szabály, hanem mindennapi dolog, mintha mindig is így étkezett volna.

35. nap | 132.2 kg

Molnár Gyula nyilvános fogyása, dietmaker

Gyula az elmúlt hetekben Németországban járt, ami mondom se kell, hogy a diétát meg tudja zavarni, hiszen kieshet a napi ritmusból. Sőt a vendéglátói elhalmozták csupa finomságokkal, ami megint csak nem a legjobb diéta alatt, de vette az akadályt, és a kitartása, az önkontrollja megmaradt. Egyszerűen tudott nemet mondani, ami létfontosságú a fogyásához. Csak így lehet hosszú távon sikereket elérni, és a 10 kiló fogyás egy hónap alatt kiemelkedően jó teljesítmény.

Amennyiben kérdésed lenne Gyulához vagy csak bíztatni szeretnéd, akkor a lent a hozzászólásoknál ezt megteheted.

Külön a Diétás Étrend, amit Gyula csinál itt található. Amennyiben a Diet Club csatlakozás is érdekel, amiben benne van ez az étrend is, akkor itt tudsz csatlakozni. (A klub jelenleg zárva van, ezért a várólistára tudsz most feliratkozni. Amint nyitva lesz, értesítést fogsz kapni róla.)

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta
Teremy Alex youtube
Teremy Alex
testsúlycsökkentő tanácsadó,
a Diet Maker alapítója

Cím: Molnár Gyula nyilvános fogyása
Kategória: Nyilvános fogyások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Mit szeretnek a vásárlóink a Diet Maker-ben?
Ezeket mondták:


Közvetlen, nem beszél rébuszokban, és minden dologra gondol, amikor tanácsokat ad.

Könnyen betartható a diéta, azt eszel nagyjából amit szeretsz.

Lényegre törő, nincs mellébeszélés, hasznos, jó tippek.

Sajátos. Új szemszögből közelít.

Új, máshonnan nem ismert információk; egyszerűség; érthetőség.

Fotókkal dokumentált fogyások.
0

Kosár tartalma

 Várj! Ne hagyd itt az ajándékod!

Kérd az INGYENES

27 Diétás Étellistát