Bejelentkezés

3. RÉSZ: Mi az a 3 módszer, amivel elérheted, hogy a fogyásod folyamatos ütemben haladjon?

Teremy Alex írta:

Remélem nagyon kíváncsian ültél le ennek a cikk olvasásához, mert akkor elmondhatod magadról, hogy tenni akarsz az egészséged érdekében. Ebben a cikkben elárulom mi az a 3 módszer, amivel folyamatosan fent tudod tartani a fogyásod, és én mivel értem el a 25 kiló fogyásom.


folyamatos fogyás akadémia

Mit is tanultál a 2. cikkből?

Ahogy most már tudod, a folyamatos fogyás érdekében folyamatosan nyomon kell követned a fogyásod, és hozzáigazítani a diétád, ami azt jelenti, hogy egy rendszert kell felépíteni. Egy olyan rendszert, ami megmondja, mit kell csinálnod, mit kell enned vagy éppen mit kell kerülnöd. 3 különböző súlycsoportot különböztetek meg fogyás szempontjából. Vannak a több mint 30 kiló felettiek, a 10 és 30 kiló közöttiek és az utolsó kilóval rendelkezők. Minden súlytartománynál más és más módszerre van szükség, hogy fent tud tartani a fogyási ütemet. De nézzük, hogyan is épülnek fel, és pontosan mit kell tenned.

30 kiló felett

30 kiló felettiek

Igazából mindegy, hogy 31 kiló felesleged van vagy 158 kiló, mert az elhízás oka ugyanaz. A 30 kiló az a súlytartományt, amit csak egyetlen egy dologgal lehet elérni, és ez pedig a magas kalóriatartalmú ételek rendszeres fogyasztása. Sok emberre lehet igaz itt, hogy valaminek a függője. A leggyakoribb tényező, hogy sokan édességfüggők, hiszen az édességek azok az ételek, amiket szinte mindenki szeret, és pont elégé magas a kalóriatartalmuk ahhoz, hogy hízást eredményezzenek. Bár gyakran elmondom, de mégis sokaknál elsikkad az a tény, hogy MINDENT, AMI SÜTEMÉNYRE VAGY ÉDESSÉGRE HASONLÍT NEM LEHET ENNI DIÉTA ALATT!!! Ezt nem tudom elégé hangsúlyozni. Hiába nincs benne fehér liszt vagy cukor, akkor sem szabad süteményeket enni.

30 kiló felett tehát az hízás fordítottját kell eljátszani, és ki kell iktatni azokat az ételeket, amik az elhízásban játszottak szerepet. Ezek pedig a magas kalóriatartalmú ételeket. Ha ezt betartod mindenféle éhezés nélkül fogsz fogyni. Sőt csak azt fogod észrevenni, hogy napról napra csökken a súlyod, és szinte “semmit” nem kell érte tenned. Amint elhagyod ezeket az ételeket automatikus olyan ételeket fogsz enni, amitől beindul a fogyás. Ez biztos! Természetesen erre is van egy kivitelezési tervem, amit nem sokára bemutatok neked.

10 és 30 kiló között

10 és 30 kiló közöttiek

Ha sikerült elérni, hogy már 30 kiló alatt van a felesleged, akkor váltanod kell diétát. Ha alapból nincs túl sok felesleged, akkor neked egyből ezzel kell kezdened. Amikor már 10-30 kiló felesleged van, akkor is követned kell azt az elvet, hogy el kell hagynod a magas kalóriatartalmú ételeket, amitől lehet, hogy fogsz fogyni, de önmagában még kevés lesz. Ha csak ennyit csinálnál, akkor azt fogod észrevenni, hogy megállt a fogyásod, és nem tudod mit kellene csinálnod, hogy újra beinduljon. Gyakorlatilag ez a súlytartomány, amikor kicsit keményíteni kell a diétádon, és egy konkrét étrendre átállni. Tehát meg kell határoznod, hogy pontosan mikor és mit eszel. 30 kiló felett elég, ha nem eszel bizonyos ételeket, de 30 kiló alatt már meg kell szabni, hogy pontosan mit eszel és mikor.

Egy olyan étrendre lesz szükséged, ami naponta MINIMUM 5 étkezésből, és a tápanyagok terén egyensúlyban van. Tehát a fehérje, szénhidrát és zsír bevitel arányos súlytól függően. A legnagyobb hibák ott vannak étrendnél, hogy meg van szabva a mennyiség is. A gond csak az, hogy 11 kiló és 29 kiló feleslegnél nem lehet ugyan annyi grammot vagy kalóriát enni. Kifejezetten úgy kell összeállítani az étrendet, hogy mindenből normál adagot lehessen enni. Ezt pedig a divatdiéták nem tudják. Ennél a súlynál azonban nem árt már a mozgás se, mivel a mozgással gyorsítani tudjuk a diéta hatását. Azonban 10 kiló alatt az étrendek is feladják a szolgálatot, és változtatni kell ezen a módszeren is.

útolsó kilók

Az utolsó kilók módszere

Hiába kezdesz bele bármilyen diétába, hiába figyelsz oda, mit eszel és mit nem, mert ha csak pár kiló felesleged van, akkor a fogyás olyan lesz, mint a vakon repülés. Kell egy bombabiztos rendszer, ami megmondja neked, hogy pontosan mikor, mennyit és mit lehet enni kalóriára pontosan. Ez pedig nem más, mint a kalóriaszámolás. A kalóriaszámolás azt nyújtja neked, hogy az aktuális súlyodhoz mondja meg, hogy pontosan hány kalóriát kell enned, és amit megeszel az tápanyag eloszlás alapján ideális-e. Ez olyan, mint egy térkép, amit csak előveszel, és látod, hogy mi a következő lépés, és mit kell csinálod ahhoz, hogy elérd a végső célod. Ha elmennél egy dietetikushoz, az is kapásból kalóriaszámolást ajánl, azonban ők elkövetik azt a hibát, hogy papíralapú számolgatást tanítják meg, ami gyötrelem nehéz. Sok matek kell hozzá, és nem csoda, hogy sokan feladják.

A modern világban az a jó, hogy ezt is már csinálhatjuk “egyszerűen”. Bár még mindig ez a legnehezebb módszer ma jelenleg, de az egyik legbiztosabb. Interneten lehet találni kalóriaszámoláshoz programokat, amikbe csak beírjuk, hogy mit ettünk és mennyit, és kiírja a kalóriaértékét. Nagyon kényelmes megoldás, hiszen így könnyen meg tudjuk tervezni a napunkat. Azonban bármennyi vonzó, hogy ezt te magad is el tudod kezdeni, sőt még ingyen is van, nem olyan könnyű ezt megtanulni. Nagyon sokan használják a kalóriaszámolást, de nagyon sokan nem tudják jól használni. Sajnos ezt is tanulás útján lehet csak elsajátítani annyira, hogy tényleg valós eredményeket tudj elérni. Azonban a kalóriaszámolás megadja neked azt a kulcsot, hogy saját magadnak tudod kiszámolni, hogy pontosan mennyit kell enned az adott ételből, ami egyenesen hatalom a tested felett. Eddig a tested irányította a fogyásod, most te fogod őt.

Tehát mivel is fogytam le 25 kilót, és ma mit csinálnék?

Teremy Alex portre

Egész pontosan én egyből a kalóriaszámolásra találtam rá, és kezdtem el csinálni. Ez megadta számomra azt a rendszert, hogy mindig tudtam mikor mit kell csinálnom. Egyszerűen csak csináltam, és napról napra mentek le a kilók. Ha most megint diétáznom kellene, akkor szintén a kalóriaszámolást választanám, de ha újra visszamennék az időben, és megint 25 kilót kellene leadnom, akkor már nem mozgással kezdeném és nem is kalóriaszámolással, hanem a 10-30 kiló közötti étrenddel. Sokkal könnyebb ehhez igazodni, mert kevesebb munkával jár, és az eredmény hasonló lenne.

Te is láthattad, hogy mit kell csinálnod a folyamatos fogyáshoz, de hogyan tovább?

A következő 4. részben lehull a lepel a meglepetésemről, és elárulom, hogyan és hol tudod elérni mindezt, amit most leírtam csak könnyebben, gyorsabban és az időd pocséklása nélkül. A kezedbe adom ezt a rendszert, és egy kulcsot, ami csak már kiválasztott ember kaparinthat meg. Fény derül mindenre…

Kérd az exkluzív tananyagokat!

Vár Téged Magyarország első és legnagyobb diéta tudástára most korlátozott ideig!

Diet Club - Diéta, Fogyókúra

Még eddig érhető el nyilvánosan a fenti ajánlat, aztán bezárja kapuit a Klub:

 

nap óra perc mp.

  • 15+ tananyag vár már most is, hogy elkezd őket csinálni. Egy pontos tervrajzot kapsz, hogy mikor mit kell csinálni.
  • 3 kategória, ahol elméleti és gyakorlati tudást fogsz kapni. Sőt még saját tananyagokat is kérhetsz bármikor.
  • Kattints a zöld gombra, és haladj még gyorsabban, még egyszerűbben az álmaid felé.

CSATLAKOZOM A KLUBHOZ!

OSZD MEG MÁSOKKAL IS
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Pin on Pinterest0Share on Tumblr0

7 hozzászólás a(z) “3. RÉSZ: Mi az a 3 módszer, amivel elérheted, hogy a fogyásod folyamatos ütemben haladjon?” bejegyzéshez

  1. Andrejné Tölcsér Ildikó szerint:

    Nagyon ígéretes de cukràsz szakmàval kicsit nehéz megàllni,hogy ne egyek édességet.

    • Teremy Alex szerint:

      Az egyik jelmondatommá vált az, hogy én odaadhatom neked a világ összes tudást, de az nem tudja ki venni a kezedből az oda nem illőt. Nálad jelenleg minden azon múlik, hogy bekapod, ami a kezedben van vagy sem. Ezt a döntést neked kell meghozni. Magyarul, melyik ér több: egy vékonyabb test vagy 5 perc élvezet?

  2. Parasics János szerint:

    Valóban -a tanácsára- én is a KalóriaBázis vezetésével kezdtem el “újra” a fogyókúrámat,amely nálam be is vált, mert- egyáltalán nem dicsekedésképen- tavaly augusztus 15.-én 116.5kg.-al kezdtem és célként a 100 kg-ot tűztem ki amit a mai napon (04hó 30.-n)a 99 kg-al el is értem, így új célt kell kitűznöm-:)… Ui.: Az eredeti testsulyom 2009.03.12.-én:136.5 kg. volt-:(

  3. Parasics János szerint:

    Köszönöm, főleg a segítségét-:)

  4. Horváthné szerint:

    Kedves Alex!

    Az a problémám, hogy úgy érzem, túlzottan az édességekre hegyezted ki a témát.
    Nálunk a férjem az, akinek kb 25-30 kg-t le kéne adnia minimum, viszont ő egyáltalán nem sütemény vagy csoki evő, ellenben falja a pizzát meg a tésztaféléket, és szerintem tök mindegy, hogy édes e az az étel, ha hatalmas a szénhidrát tartalma.
    Egy édesség van, amit nagyon túlzásba visz, az pedig a kóla, amiről sehogy sem tudom lekönyörögni, és a cukormenteset pedig nem szereti… 🙁

    • Teremy Alex szerint:

      Kedves Dóra

      Teljesen igazad van. Alapvetően mindegy, hogy a túlzott szénhidrát mennyiséget milyen étellel viszed be. Aztán foglalkozom leginkább a süteményekkel, mert ez az az étel, amit még egy normál ebéd után is képesek vagyunk menni. Saját magamon tudom, hogy a pizzával is mennyire el lehet szaladni. A tapasztalataim szerint egy normál pizzából kb 2 szelet lehetne a maximum egy étkezésre, 3 szelettől már szinte garantált a hízás. A pizzát még el lehet “egészségesen” készíteni úgy ahogy, de a kólára már nincs túl jó megoldás, mert a cukormentesnek teljesen más íze van (állítólag, én már évek óta nem ittam). Sajnos nem érdemes másra erőszakolni olyat, amit nem akar. A saját elhatározásából kell rájönnie, hogy nem jó úton halad, és segítségre van szüksége. Azt teheted, hogy rávilágítod a káros hatásokra, és a már kialakult problémát megpróbálod visszavezetni a jelenlegi életmódjára. Itt egy cikk arról, hogy milyen hatásai lennének egy nagy fogyásnak: Miért akarj lefogyni

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

0

Your Cart